CsobiBlog

CsobiBlog

Üdvözöllek a CsobiBlogon!

Ajánlom magamat/Ars poetica licentia (sk)

2021. szeptember 03. - CsobiBlog

Mire számíthatsz, ha itt olvasgatásra adod a fejed? Nagyjándiból az engem megérintett dolgok félterápiás feldogozásából szubjektíve desztillált, koncepciótlanul karikírozott betűömlenyére. Biztosan akadhatna szabatosabb meghatározása, de tőlem ma ennyi tellett.
Bár, ha jobban belegondolok, mégiscsak van benne némi taktika. Amennyiben az olvasónak legalább akkora szórakozást jelent a fogyasztása, mint nekem az írása, akkor dombon a tanya.

Bármilyen egyezés a valósággal akár a véletlen műve is lehet, megsértődni egyáltalán nem ér. 

Talán még annyit, hogy szívesen veszem az észverételt, érdeklődést. A kritikával meg úgy vagyok, mint a humorral: értem én a viccet, csak nem szeretem ;) 

 

/Meg szokták kérdezni, hogy ezek a dolgok valóban megtörténtek-e velem? Erre azt tudom mondani, hogy alapvetően igen. Egyes részletek persze túlzó rivaldafénybe kerülhetnek és néha a határig feszegetem a kisarkítást, de lényegében igen./

 

 

Ez lett volna az első, eredetileg a BLOG.HU részéről automatikusan létrehozott bejegyzés, mégis másikkal kezdtem. Biztos megint az a fránya renitencia... vagy eminencia, esetleg interferencia. Nem értek én a lovakhoz. Végül törölni sem töröltem.
Később kiújulhatott a szabálykövetésem és nekiláttam szerkesztgetni, élesíteni. Hiába, ilyen ez a pop-szakma, ha senkiháziak kezében van. 

A bejegyzés trackback címe:

https://csobiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr1516679110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása